OPF Index
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
OPF Index


 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Transfers binnenland en buitenland

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Camiel Hielkema
Noob
Noob
Camiel Hielkema


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 32
Registration date : 18-01-07

Transfers binnenland en buitenland Empty
BerichtOnderwerp: Transfers binnenland en buitenland   Transfers binnenland en buitenland Emptydo jan 18 2007, 18:09

hier transfers
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel Hielkema
Noob
Noob
Camiel Hielkema


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 32
Registration date : 18-01-07

Transfers binnenland en buitenland Empty
BerichtOnderwerp: Waarom zou ik nog vertrekken?'   Transfers binnenland en buitenland Emptydo jan 18 2007, 18:33

Dirk Kuijt kwam nog geen half jaar geleden over van Feyenoord, maar nu al weet de Katwijker dat hij zijn carrière het liefst bij Liverpool zou afsluiten. Dit laat de noeste aanvaller weten op de officiële website van zijn club.
De goede start van Kuijt – hij scoorde tot nog toe acht keer voor zijn club – en zijn warme relatie met de fans van The Reds maken de Oranje-international momenteel een gelukkig man.

“Je weet natuurlijk nooit wat er gebeuren gaat in het voetbal, maar het zou prachtig zijn als ik hier heel, heel lang zijn kunnen blijven,” aldus Kuijt. “Ik heb het erg naar m’n zin en ik ben niet het type speler dat elke twee jaar naar een andere club wil.”

Bovendien vindt Kuijt dat het nauwelijks beter kan dan spelen op Anfield Road. “Ik zit bij de mooiste club van Engeland en één van de grootste clubs ter wereld,” meent hij. “Waarom zou ik dan ergens anders heen willen?”

Ook zijn band met de gepassioneerde fans van Liverpool noemt de ex-Feyenoorder bijzonder. “Het is fijn voor mij dat ik zo’n goede relatie met ze heb. Het wederzijdse respect betekent erg veel voor me.”

Hij bedankt ze dan ook voor alle steun in zijn beginperiode. “Iedereen rondom de club heeft me fantastische geholpen om mijn beginperiode hier zo aangenaam mogelijk te maken. Ik wil iedereen dan ook bedanken voor de geweldige steun die ze me hebben gegeven,” besluit hij.

hij moet terug komen :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Camiel Hielkema
Noob
Noob
Camiel Hielkema


Man Aantal berichten : 59
Leeftijd : 32
Registration date : 18-01-07

Transfers binnenland en buitenland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Transfers binnenland en buitenland   Transfers binnenland en buitenland Emptydo jan 18 2007, 18:48

AZ wil zo snel mogelijk een nieuwe doelman contracteren, zo liet coach Louis van Gaal vandaag weten. Daarnaast bevestigden de Alkmaarders ook de interesse in oud-Ajacied Nourdin Boukhari, die momenteel uitkomt voor het Franse Nantes.

”Ik wil voor 31 januari een keeper en een linkerspits. Zeker een keeper is noodzakelijk. Het beste is natuurlijk een talentvolle jonge doelman, maar hij moet wel direct inzetbaar zijn, zowel in de Eredivisie als op Europees niveau,” liet van Gaal weten.

Over wie de nieuwe sluitpost moet worden, of waar hij vandaan komt, is nog geen zekerheid. Wel zal het hoogstwaarschijnlijk een keeper worden die nog niet in Nederland actief is. “Waarschijnlijk wordt het een keeper uit het buitenland, want als hij in de Eredivisie zou rondlopen had hij hier al gezeten,” bevestigde de oefenmeester.

Ook voor de linksbuiten positie zoekt AZ nog een versterking. Eerder al werd Nourdin Boukhari gelinkt met de kaasstedelingen en Van Gaal bevestigde deze interesse nu dan ook officieel. “Die staat inderdaad ook op de lijst, dat vind ik een goede voetballer,” liet hij optekenen.

Als of hij kampioen word en voor Feyenoord eindigt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dakos
Site Admin
Site Admin
Dakos


Man Aantal berichten : 144
Leeftijd : 32
Registration date : 18-01-07

Transfers binnenland en buitenland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Transfers binnenland en buitenland   Transfers binnenland en buitenland Emptywo jan 24 2007, 23:37

Is een algemene stickey voor goed !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://totalpostforum.cultureforum.net
Gesponsorde inhoud





Transfers binnenland en buitenland Empty
BerichtOnderwerp: Re: Transfers binnenland en buitenland   Transfers binnenland en buitenland Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Transfers binnenland en buitenland
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voetbal Transfers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
OPF Index :: Extra :: Prullenbak-
Ga naar: